Är det konstigt att man blir imponerad?

Idag är en dag jag inte har tillhört de piggaste tjejerna i stan vill jag lova. Segt värre. Var på stan med Jörgen, vi tog en pizza på Amore!!!

Basket är min favoritsport, blev lite nostalgisk när jag såg lite från NBA. Jag har en dröm och det är att få sen en proffsmatch live i Madison Square garden. Jag hade gärna velat sett "the one and only" Michael Jordan. Vilket bollgeni. HIttade ett litet klipp med honom FANTASTISKT... jag blir lyrisk när jag ser honom hantera en basketboll, en av de största genom tiderna.

http://bubblare.se/michael_jordan_visar_lite_av_hans_magi/

image69

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) lunch med Jörgen
2) vatten och coca-cola
3) min underbart sköna soffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0