Badnymfernas paradis

Molly, Sara, Therese och jag tog oss en liten åktur till vattenpalatset i Eskilstuna. Vi var bland de första där. Skönt att det inte var hysteriskt med folk med tanke på att det var påsklov. Kidzen badade som galningar medans vi babblade som bara fan. Vi har alltid mycket och ta igen när det gäller babbel!!! Sen var det dax för mammorna och åka vattenrutschbana. Det var VÄLDIGT roligt så vi sprang och trängdes med alla för att vi skulle hinna åka så många gånger som möjligt. Sen var det fika, tänk att det alltid smakar bättre när man är i badhus. Vi tog en pastalunch och vi hann springa runt lite i affärer, sen var det dax för hemfärd till Västerås, "the city of love"  HALLELUJA!  Btw fick jag en hälsning via telefon, att det är lika bra att jag blir lesbisk för det finns ingen man som passar in på mina krav. HEPP HEPP... han som sa det lever fortfarande :-) undrar om det ligger något i det?
FY på mig!!!!!

image28
fullt ös på kidzen!!

image29
det kostar och ligga på topp!

image30
Therese i full karriär

image31
här kommer mamma Lotta

image32
Gänget är samlat! Alla gör vi reklam för Jane Hellens plattschampoo men vi är inga kärringar, klart vi måste blöta håret!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) mysig dag med Therese, Sara och Molly
2) färgning av håret
3) min nya ljuslykta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0