Det är fantatiskt

Jag är helt uppslukad av vädret. Det är alltid lika underbart när värmen kommer. Jag jobbade på Gina Tricot idag, tjejerna kom in i shorts och linnen. UNDERBART!

Nu är det inte så lattjo att stå inne en sån här dag, det tycker väl ingen. Fast någon måste jobba oxå. Molly kom in och provade lite kläder, herregud, hon är en ung dam nu....Hon är vacker som en dag, det är min dotter och jag tycker självklart att hon är vacker. Vilken mamma tycker inte det om sitt barn? Jag är stolt över att ha fått en sån underbar unge.
Det är det bästa i mitt liv!. Det blir lugna och stilla hemmakvällar när hon är hos mig. Då hinner jag hämta kraft. Ibland har hon någon kompis som sover här och ibland sover hon borta, det vet jag aldrig i förväg.

FIck mms igår av en utav Ginorna, hon var smått lycklig. Idag kom det även ett mail.

image55

Tina, Markus och Ramona. Ginorna är lyckligare än nånsin :-) bra jobbat tjejer. Han har förmodligen aldrig träffat snyggare och trevligare tjejer!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) vädret
2) mysa med Molly
3) lördagsgodis .....


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag tycker jag känner igen killen i mitten...

2007-04-19 @ 21:45:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0