Det är viktigt att umgås med barn

Barn är underbara. Deras kommentarer är ärliga. Hela min gård är full av barn. Nellie skom är 2,5 år hon frågar alltid mig om mina skor, så fort jag kommer hem på dagarna så säger hon: har du dom där korna? hon har stenkoll på vilka skor jag har. Hon möter mig alltid med ett leende. Sen har vi hennes lillebror Elliott som precis har fyllt 1. Igår när jag kom hem satt han och vinkade plus att han klappade händerna, kan man bli annat än glad? Maja som är 7 tyckte jag såg ut som en springtjej, jag hade varit ute och tagit promme. Jag undrade om hon tyckte jag var lik Carolina Klüft hon svarade: men hon är mycket smalare HEPP ... vilken skräll :-) jag nöjer med mig att jag ser ut som en springtjej. Barn har så mycket glädje och det är viktigt att umgås med barn. Igår kom Molly och det år så härligt när hon är hos mig. Hon fick shoppa lite igår, allt från förra sommaren är i stort sett för litet.

Va en repa på stan. Vädret gör mig lycklig. Träffade två trogna bloggläsare, Marianne och Hadar!!!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) Molly kom
2) tacokväll med grannarna
3) vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0