Effektivitet är stärkande och humörshöjande!

Morgonen var förskräcklig.... de kan inte vara sant att man ska behöva gå upp efter en sån här helg? Men det är bara att hoppa upp som en liten lärka. Nåväl hoppa är väl att ta i. Tur att det går och stå i duschen ett tag så jag kvicknar till. Till skolan och träffade Humle. Sen var det dags för Paola att intervjua mig om roller i arbetslivet. På tal om arbetslivet så söker jag jobb för fullt. Var på Gallerix och köpte "såååå" himla fina A4-papper så det ser lite proffsigt ut. Min CV är lång som fan. Tina kommenterade och frågade hur gammal jag är? Men eftersom jag snart är halvvägs till hundra så har jag haft skapligt många jobb. Om någon vill anställa mig som läser den här bloggen så tveka inte att kontakta mig :-). Tack och lov finns det en del jobb att söka. Dagen har varit bra eftersom jag har fått så himla mycket gjort. Var på Björnon och tog fem kilometer med Marie. Iväg till IKEA och köpte en hylla, Hem och städade, tvättade, sökte jobb, svarade på alla mail.... alltså det kostar och ligga på topp... men det gäller att passa på när kreativiteten är framme.

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) långpromme med Marie
2) sökt massor med jobb
3) trevligt telefonsamtal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0