Finns den perfekta mannen?

Tro, hopp och kärlek är ett bra ordspråk! Jag letar efter en perfekt man, finns inte han på den här planeten? Med perfekt menar jag att han ska vara stabil, spontan, ärlig, klar med sina tidigare förhållanden, gärna barn, passionerad sen gör det inget om han är ser bra ut och är över 180. Är det orimliga krav? På sista tiden är det många som har frågat mig varför jag är singel. Sen kommer nästa fråga: Är du för kräsen? Den sistnämnda frågan kan vara svår att uppfatta, då ni alla vet att jag har nedsatt hörsel........:-) sen säger alla att jag ser kräsen ut oxå. Hur ser man ut då? Det skulle jag vilja veta........ Jorå, visst är jag kräsen... Men erfarenheten säger mig att jag lever hellre singel än i ett dåligt förhållande.

Tentaresultaten visade ett G och ett U. Smällar man får ta, det är i alla fall på c-nivå. Det är bara att köra en omtenta på ena nästa fredag. Jag är säkerligen inte ensam om att göra omtenta.

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) klarade ena tentan
2) promme med Lotta P
3) en härlig stund med mina grannar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0