Ingen kickar fotboll som han ......


Promenader är bland det härligaste som finns. Idag har jag strosat runt på Öster Mälarstrand. Kallt men jäkligt najs. Träffade Kerstin en person som har betytt och betyder väldigt mycket för mig. Det var henne jag träffade när Molly var sjuk år 2000 under mycket dramatik. Det är alltid lika trevligt och träffa henne. Hon är inte kvar på BUP längre.

Äntligen dags att se Da Vincikoden... lite speciell film vill jag lova. Jag tycker ändå att den är spännande och förbaskat välgjord. Mitt i filmen ringer det på dörren, där står Loppan och hans fru. Han frus mamma bor mitt emot mig. De är på väg hem till Västerås efter proffssejouren i Schweiz. Jag var in och fikade hos svärmor. Vi skrattade mycket å galna tider när Loppan jobbade på Stadium. Hans fru och jag ska ut och "cykla" det ordet har en annan betydelse för att dricka lite vin :-)

Sist men inte minst: ingen kickar fotboll som han, Zlatan, Zlatan............

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) träffat Kerstin
2) träffat Loppan och hans familj
3) Da vinci koden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0