Nu är det bara tio veckor kvar

Tommy och jag skulle åka på handledning i eskilstuna men vi åkte inte samma tåg dit. Antingen ville han inte åka med mig eller så hade han tagit fel på tiden ...hehe... Handledning angående vår c-uppsats. Det blir lite klurigt hur vi ska gå tillväga men det lutar åt en kvantitativ ansats. Jag ringde ordföranden i Köpberoende och blev lite mer insatt i deras förening. Vi är målinriktade och fokuserade, för vi ska bli klara till sommaren. Det är bra för båda vill köra så det ryker (utom på påsklovet). Nu jävlar ska jag kämpa för nu vill jag bli klar med skolan. Det är dags att ta ytterligare ett steg framåt. Jag har sökt massor med jobb och optimist som jag är så kommer det självklart att lösa sig. Fördelen är väl att jag har mer livserfarenhet än många andra som jag pluggar med. Unga människor har ett enormt läshuvud, är ambitiösa med mera. Alla frågar nu: kommer du få jobb? herregud jag kan väl inte svara. nej, jag kommer sitta i ett hörn tills jag blir uppringd av någon arbetsgivare. HALLÅ det är bara att lägga ut alla krokar jag har och söka satan. TUR att jag har ett stort kontaktnät! Ni som känner mig vet att jag känner otroligt mycke folk. Molly vill inte gå på stan med mig för hon tycker att jag ska prata med alla. Jag tycker om att prata med människor utom när jag är stressad ......

Vi på högskolan har inge påsklov men jag har tagit påsklov. I morgon blir det en tripp med Therese, Sara och Molly!!

När våren kommer blir jag kär i alla jag träffar, det behövs bara ett litet leende och VIPS så är jag kär, tänk så tokigt va... jag som är så blyg och timid, får se om det går över gör det inte det, då får jag väl gå och vara kär i alla då..... finns väl värre saker här i världen. Fördel vår: grabbsen blir mer najs...... smack that.....

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) jag har span på G
2) cykeltur till Framnäs
3) bra handledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0