Rock`n roll... trallalala

Yepp då var det dags det som jag har skjutit upp en längre tid. Jag har besökt min pappa Kände mig lite orolig om han skulle känna igen mig eller inte. JO, det gjorde han, han sken upp som en sol när jag kom, det värmer minsann i hjärtat. Det var påskfika på Ankaret bland flera dementa och Alzheimerpatienter. Det positiva är att han har humorn i behåll, han är ensam karl där. Kärringarna är överförtjusta i honom, tacka fan för det, han är min pappa :-). Negativt är att det inte går att föra en konversation längre, han säger bara en mening sen blir han knäpptyst. Tyckte ändå att det var ingen större försämring. Det som slet mest i hjärtat var när jag skulle gå, då ville han inte släppa min hand. Då kommer den där klumpen i magen, det smärtar så innåt helvete.

Jag samlade ihop mig inför kvällen, fick besök av jämnåriga män :-) vi kilade ner på den blåa månen. Inte så lattjo precis. Sen kilade vi vidare till Å, där var det ögongodis vill jag lova HOLY MACARONI. Lapptricket funkar fortfarande :-) sen var det efterfest och sen var sagan slut ALLT berättar jag inte....hehehehe....

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) bra möte med pappa
2) bacardi ruzz med frysta hallon o massor med lime I LIKE
3) ögongodis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0