Skatornas afton!

image35
Mille rockar loss

image36
En liten svängom

Igår var jag inte på g att hänga me ut men min kompis Mille ville gärna gå ut och ibland får man offra sig!  Till Å för att möta upp Jörgen & co men de hade redan gått till månen. Njae ingen höjdarkväll men det är inte alltid kul här i världen. Det roligaste på hela kvällen var Bambergs kommentar att jag är en som en köttätande växt, då garvade jag i en halvtimme. Såna kommentarer tycker jag är roliga, lite eftertanke och jävligt mycket ironi. Jag är inte farlig det är bara de runt omkring mig som tycker det, framför allt killar. Med tanke på att jag har hört det tusentals gånger lägger jag ingen större energi på det. Kanske ska ta och sätta mig i ett hörn och passa handväskorna och titta ner i blicken och bli blyg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I o f s undrar jag HUR FAN SKA DE GÅ TILL?? Till slut fick vi i alla fall hela skatorna... det var oxå väldigt väldigt roligt!
image38
Mille tar en stänkare

image39
Jag den blyge och harmlöse

image40
Den köttätande växten enligt  Bamberg :-)

image41
Skatorna enligt Bamberg!!!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) en skön tupplur
2) alla fina påsk-sms
3) dansat som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0