20 augusti har varit en bra dag :-)

Vissa dagar är faktiskt bättre än andra. Molly och jag turades om i morse för att vi båda skulle komma i tid. Hon började skolan och jag skulle jobba. Ner och jobbade med ungtupparna. Tänk att vissa kunder är så positiva och glada. Dessa kunder gillar jag. En dam sa till mig att jag var så fin i kroppen, det  tackar jag för den fina komplimangen, det är verkligen inte var dag man får höra en sån kommentar. Vi säljer och vi säljer. Nu har personalen börjat med kodord. Det var Shiman och jag som började!!!! "ÖRNEN HAR LANDAT" vad det betyder tänker jag inte berätta.

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) sålt grejer
2) en mysig lunch
3) promme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0