Är det augusti eller oktober?

Jag vägrar och sätta på mig handskar och strumpor, det är bara augusti! HALLÅ... kylan är bitande och jag funderar på att emigrera, tror det kan bli Karibien. Valet blir Grenada, denna fantastiska ö. Visserligen var det några år sen jag var där men vyerna där glömmer jag aldrig. Sommaren kom lite då och då, lurade mig mest. Den här sommaren har jag aldrig kunnat förberett matsäck dagen innan utan det har blivit till att skynda sig på morgonen. Undrar hur den här hösten blir för oss svenskar? Massa sjukskrivningar och depressioner för vissa. Det är inte in i dimman utan in i mörkret som gäller. Enda fördelen är att jag får tända ljus, det är alltid lika mysigt. Positivt är att ta sig en titt i garderoben, det finns en del kläder jag har totalt glömt bort. Samma sak där, den som spar hon har :-)

image302

Det här Tina i Falun, sista dagen på jobbet! Lycka till på ditt nya jobb!!

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) promme
2) pluggat flitigt
3) tränat spanska med Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0