Den som spar, hon har, en tenta kvar

Det var ett klokt att lägga den här tentan åt sidan med tanke på att jag hade c-uppsatsen och fältstudier & juridiken samtidigt. Det är bara att anmäla sig så kan man göra den senare. Nu ska jag skriva den på fredag. Kognitiv neurovetenskap om hjärnans funktioner. Det är mycket intressant, det vill jag lova. Gentranskription är inte så himla lätt, jag nöter och nöter men det sitter inte. Skam den som ger sig, funderade ett tag på att lägga ner men NEJ tänker jag inte göra. Det är bara att ta fram envisheten och köra på.

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) promme från Framnäs
2) pluggat flitigt
3) Maria på lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0