Skolstart igen

Jaha, idag var det första skoldagen och där gick lärarna ut stenhårt. Vi började med en heldag. Sitta och lyssna en heldag var i o f s givande och allt information vi fick höra från föreläsarna. Vi fick börja med en mingelpresentation. Jag gillar ett fast handslag och när folk tittar en i ögonen. Kursen heter GRUNDLÄGGANDE SAMTALSMETODIK. Vissa människor är dåliga på att samtala och framförallt lyssna. Nu ska jag blir världsmästare i att samtala :-). Det var trevligt och kliva in i skolan i alla fall. Möttes av ett härligt leende och en jävligt läcker blick... hehehehehehe, bra start på dagen.

Sen var det personalmöte. Det är jobbigt och sitta och lyssna först en hel dag i skolan och sen på kvällen. NU måste jag sova innan jag svimmar.

PUSS OCH GODNATT, SVERIGE, vi ses imorgon!

"Det bästa du kan göra är att försöka bli väldigt bra på att vara dig själv".


image281

Glad student

image282

Molly är nyklippt

image283

Mollys och mina goda grannar


Tre positiva ting som har hänt idag:

1) ett läckert leende direkt på morgonen ;-)
2) en bra kurs
3) att jag har min älskade unge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0