Vissa människor har ett större hjärta än andra

Idag var min jobbarkompis Tina i VLT. Ett kanonreportage vill jag lova. Härligt och se hur människor kan klara av svåra kriser i sina liv. Sen kunde jag läsa att hon skulle träffa Mia Törnblom. Jag är SÅÅÅ glad för din skull, Tina :-)

Jag är oxå glad att jag fick min Gessle-biljett såld, jag har hört honom i många år och jag tycker han va bättre förr. "jag går och fiskar" den låten är kass men vafan jag slipper höra den, jag gick aldrig dit så varför tjata om det?

Min ganska nyförlösta nagelkompis med en fem veckors gammal bebis, åkte in från Skultuna och fixade mina naglar. Efteråt sa hon: du behöver inte betala du har varit min kund så länge!

Summa summarum; vissa människor är goda och man ska aldrig tacka nej till gåvor: Vill man ge ska man tacksamt ta emot. En givare ger aldrig utan att riktigt mena det. TACK CISSI!!! Kunde inte träffa Fabian idag men snart så....

Idag kom det på tapeten igen om skitsnack. Jag säger bara en sak: att folk orkar......i stället va rädd om vänner, sålla bort energitjuvar - markera för vissa, hit men inte längre - en sak är säker, de som snackar skit har ett ytterst fattigt liv ofta handlar det om avundsjuka.... sen vill jag så gärna att människor ska förändra sitt tänkande, det är viktigt att rannsaka sig själv med jämna mellanrum inte bara lägga över det på andra. Mitt motto: umgås med människor som ger och tar, positivt och negativt. Energitjuvar väljer jag bort... FAN vad klok man blir på äldre dar

Nu äre pepsi max som gäller....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) myskväll med Molly
2) naglar hos Cissi
3) GENI-underhållning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0