Facebook på gott och ont

Det är massor av skriverier om facebook men jag är ganska såld på gott och ont. Fördelarna är att man kan hitta massor av gamla vänner och bekanta man inte sett sen barnsben. Det går att starta egna klubbar, man kan lägga in foton, hitta på frågesporter, lägga till vilka TV-program man föredrar, vilken färg är jag, vad jag gillar för mat, sex, sprit och massor av mera. Nackdelen är att det är lite rörigt med alla förfrågningar hit och dit, det är bara att kolla upp allting innan man lägger ut saker. Men samtidigt jag gillar facebook, nu i dessa stressade tider så hinner man ha lite koll vad alla sysslar med o s v. Skriva ett litet meddelande till vissa som man inte skulle ha gjort tidigare. Jag kan rekommendera alla som inte är med att gå med i facebook.

image443

Bagar-Berta mitt emot har bakat

Tre positiva saker idag:

1) promme
2) ett skönt bad
3) nybakade lussebullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0