Hörde jag skål, eller?

Japp då smällde vi till. Vi samlade ihop tjejerna på Föreningsgatan plus tre VIP, Lotta P, Tina och Karro :-). Det var dans på hög nivå för att inte snacka om sång. Vi spelade nog igenom varenda låt jag har i datorn och dansade så hela Föreningsgatan gungade. Öl, vin och grogg, you name it. Vem sa att 40 plusare inte kan rocka loss? Inte vad det jag i alla fall. Vi klev in på BMB och rockade loss hela kvällen. Tror jag dansade tre timmar i sträck med avbrott för toalettbesök. Hela ligan utstrålade energi och schyssta dansmoves! Jag fick komplimanger för min sång, som jag senare på nattkvisten utövade i form av karaeoke! Ring Bert Karlsson, here I come :-) Sen är det väl så när man har tagit några stänkare tycker man att man sjunger som en gudinna!! Stupade i säng som en slagen hjältinna

image519

vill man vara fin, får man lida pin

image520

Tina och Maria

image521

här rockar vi loss

image522

Ylva är på G

image523

föreningsgatans egna lilla bibliotekarie är sen

image524

jag visar några nya moves

image526

goda grannar

image527

förenar nytta med nöje :-)

image528


Ylva och Maria är såååå söta så

image529

Tina och Ylva sjunger Ulf Lundell

image530

Tina leker att vinflaskan är något annat....

image531

här vilar inga sura miner, bara goda viner

image532

Lotta P och Maria är redo

Tre positiva saker idag:

1) en utav de ABSOLUT roligaste kvällarna på hela året
2) en förfest som heter duga
3) en efterfest som heter duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0