Jag är aldrig ensam i en upplevelse

Morgonen startade bra, fick en busvissling när jag klev utanför dörren. Kan inte någon alltid stå här utanför o bussvissla? jag menar visst fan kan jag lägga några spänn på det. En TOTAL hysterisk dag som vanligt på Gina. Tror vi va 14 personer! Hem och tog några stänkare ihop med Sussi, vi gled ner till BMB. Som om det räckte? vi tog Harrys o Å me.....

image460

ett julfönster

image461

städar lite bland underkläderna

image462

julklappar?

image463

puddingarna på Gina

image464

Världens bästa Ramona och världens bästa Shiman

image465

föreningsgatans egna lilla bibliotikarie

image468

tittut!

image467

Sussi vill ha en stänkare till


image469

kvällen har PRECIS börjat

Tre positiva saker idag:

1) ÄNTLIGEN mina kära kvinnliga läsare, Gina Tricot ska få större lokal i mars. Nu är det påskrivet och klart. Det blir vid gamla Swedebank där Theboden låg. Hipp Hipp Hurra

2) en trevlig kväll med Föreningsgatan egna lilla bibliotikarie

3) ett trevligt samtal







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0