jag har fått massor av kramar idag!

Marianne och jag hade anmält oss till att kramas på stan idag, när jag gick ner till stan insåg jag ganska snabbt att det var massor med folk. Nåväl vi slängde på oss tomteluvor och tog våra bössor och begav ut på stan. HERREGUD vad kramar vi fick. Det va lättast att få kramar av män :-) härligt att de betalar oss. Fick många kommentarer att det inte var någon större skräll att just jag hade ställt på något sånt här evenemang. En karl (tror
i o f s han var en A-lagare) sa att han lätt skulle kunna betala en hundring för att få en kram av mig...hahaha, barn och alkisar är alltid ärliga. Träffade på massor av människor som gärna ville kramas. Fick t o m en kram av en världsmästare! Vi träffade ett härligt gäng med tjejer som hade möhippa. Jag fick ställa upp och tävla mot henne i sparkcykel, jag vann :-) Våra bössor va relativt fulla med kosing. Vi kommer ställa upp igen nästa år, vi som är så sociala, det här är är guld för oss. Tänk vad härligt och får krama män, jag luktar fortfarande olika sorter rakvatten men som sagt, vad gör man inte? Förenar nytta med nöje, det är mitt motto!

image454

Vi sprang på Johan och Magnus

image455

sen var det vår tur, jag klär fantastiskt i tomteluva

Tre positiva saker idag:

1) kramkalas
2) middag med grannarna
3) myskväll

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt, vad söta ni ser ut! Kanske man ska vara med på och ställa upp på nästa år :)

2007-12-08 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0