Jag litar på magkänslan

Jag har väl aldrig jobbat på ett jobb där vi äter så mycket. Det känns som jag äter och äter och äter. Det är frukt, godis, mackor, kaffebröd. Eftersom det är så fantastiskt gott med diverse tuggbart, behöver jag knappast offra mig. Karaktär??? vad är det för något?  I juletider äter jag ofta mer än vanligt. Det känns i magen om inte annat. Nu är det snart dax att köpa ett träningskort på Nautilus. Gäddhäng och mage ska bort, annars får det bli en fettsugning.

Satt och letade efter gamla klipp och hittade den här, den är totalt klockren.

http://www.youtube.com/watch?v=Xwd7E4VZwv0

Tre positiva saker idag:

1) får ingen guldmedalj på hemmet men vill inte ha någon heller :-)
2) julbord igen på lunchen
3) slappa i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0