Jag vet en hemlighet, som ingen annan vet :-)

Jag blir glad av möten med vissa människor. Kan man älska människor? Vissa älskar hundar, katter, hästar m m men jag älskar verkligen människor. De är intressanta varelser, tänk att alla är så olika. Lyssnar man på människor så lär man sig mycket, alla har så olika erfarenheter,  bakgrunder m m. Sen till råga på allt om de har humor och positiva då är möten ännu mer fantastiska! Träffade en trevlig arbetsförmedlare på vägen hem från jobbet, hon är så himla trevlig och positiv. Sen tycker jag att man ska sprida positiva tankar, ge komplimanger (bara om man menar det) tamefan så blir det mycket bättre stämning. Jag strör komplimanger och jag menar det jag säger. Det är bättre att undanhålla sanningen än att ljuga.

Min kära granne var här och färgade mitt hår och jag tackar och niger verkligen för dina fina kommentarer:

glädjespridare, energiknippe, omtänksam... undrar hur hon tänker energiknippe?? jag???? som jag brukar säga "har påven hatt" puss på dig Majzan, du är ett riktigt litet energknippe du med och väldigt väldigt omtänksam. PUSS på dig!

Tre positiva saker idag:

1) flödet är på G
2) fin i håret
3) "jag har en räv bakom örat"



 


Kommentarer
Postat av: Tove

ha ha ha... Flödet på G och en räv bakom örat :-) I like!

2007-12-07 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0