"Känsliga" läsare kan hoppa över detta

Det blev en intressant fika idag tycker jag. Det handlade om snoppars utseende. Vi liksom bara halkade in på området! En utav mina kollegor tyckte att de var fula!!!! Men det är de väl inte? tycker i alla fall inte jag. Självklart får man tycka vad man vill, det är fantastiskt. Jag tycker självfallet inte att det är ett dugg fula. Vissa ser bättre ut än andra (har jag hört) sen beror det väl på vilket tillstånd de befinner sig, eller? Jag sätter inte in någon bild, tror de flesta vet hur de ser ut, hoppas jag i alla fall. Hmmm tänker vissa, men sörrni det struntar jag i, för jag får tycka vad jag vill, tralalalala :-). Jag tycker i alla fall att vi hyllar de vitala delarna på männen, HURRA!!!

Sen vill inte en av mina jobbarkompisar att jag ska bli läkare för jag har lite svårt och veta vad alla kroppsdelar, jag trodde i min vildaste fantasi att ljumskarna satt där lymfkörtlarna sitter men aj aj aj, jag tog fel!!

Nåväl en bra dag på jobbet med handledning, jag är verkligen en stor fan av KBT. Det är sååå himla rätt, hur jag väljer att tänka och tackla tillvaron. Sen det här att alla duger. Visst gör vi det! Jag duger! I Sverige får jag knappt tycka det för då snackas det. Ofta bottnar det i avundsjuka! Men som min vän Therese gjorde hon skickade in mig till VLT och jag fick "soltröjan" (jag jobbar INTE i den) där jag säger att jag vill motivera andra människor och det vill jag också men då gäller det att vilja själv,

Tre positiva saker idag:

1) bra och intressant handledning på jobbet
2) trevlig lunch
3) mina nya tights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0