Mitt 2007

Det har hänt mycket under detta år. Stunder, situationer, människor som har berört mig mer eller mindre. Tillfällen som aldrig kommer tillbaka. som TUR är, har jag min lilla kamera :-)

image474

Jag på Los Playitas i januari. Tog mitt pick och pack och drog iväg en vecka till solen.
Pressade i solen och avverkade den ena boken efter varandra. Jag var folkskygg denna veckan.
Men ett härligt minne att resa ensam!

image500

Var på premiären på Lena Ph och Orup i Stockholm med en utav mina bästa vänner, Lena L!
Vi hade en höjdarkväll!!

image475

I februari drog vi till Sälen, åtta tjejer! Det var en härlig helg förutom att jag blev så sjuk,
fick virus på stämbanden och kunde inte prata på sex veckor!

image481

Det kostar och ligga på topp

image477

Fick en skidlektion i födelsdagspresent. Det var riktigt riktigt roligt!

image478

Jag och min skidlärare, han fick skratta mycket det är en sak som är säker!!

image480

Ok, jag vet att uttrycket är taget men jag säger bara det här var ett: HALLELUJA MOMENT!!!
en utav de bästa stunderna 2007. Jag njöt i fulla drag, det är sällan jag kör scooter
men när jag gör det, njuter jag till hundra procent!



Äntligen kom hon till Sverige. Jag och Marianne åkte upp till Globen och tittade på Shakira.
När hon spelade "Hip´s dont lie" DÅ gungande Globen!!!

image501

Kryssning med brudarna, jag kör en Titantic inomhus!

image502

Har ingen aning om vilken dans det är!!!!

image503

He`s alive!!! Vem fan hade anat det?

image505

Marianne och jag vart lite trötta på kryssningslivet och tog oss under däck!!

image506

Måns, jag, Paola och Ata på en utav våra kårkvällar!

image507

Galen skåning men vad gör det? En puss kan man väl offra sig på :-)

image508

Retromöte @ mdh

image509

Frida och Tommy inför en tuff tenta

image510

Paola och jag i bibblan

image511

seminarium inför samtalsmetodiken

image486

Sluttampen på studierna och inför eximinationen är det tuffa tag

image487

Tommy har läget under kontroll som vanligt

image488

Lite nervöst inför exminationen

image489

TACK Tommy alias Humle. Det har varit ett stort nöje att skriva uppsatsen med dig.
Trots att det skiljer så mycket i åldern har det gått fint som fan.
Du kommer vara min vän resten av livet!!

image512

VI firade lite på kvällen

image513

Fest på Föreninsgatan

image514

Det blev en Cara Mia på kvällen

image533

Var på Thassos i juni. Blev biten av någon insekt vid första doppet.
Så här såg jag ut på magen!

image534

"lite" lik Cantona men det var naturligvis inte han

image535

Byn hette Skala Potamias, Molly och jag döpte om den till Skala Potatis


image536

Molly utanför hotellet

image537

sista kvällen på Thassos

image515

Här firar Ginorna Tina som fyller jämt

image516

Karin fyller 60

image517

vi är redo för dagen

image518

Marianne och jag fick på fest med Gina-småttingarna.
HALLELUJA vilken kväll.
Det var leken "jag har aldrig"

image538

what a night


image539

Kidsen är samlade på gården

image540

Sara och Therese på vattenpalatset

image541

En mysig dag

image542

Eva från Frankrike är hemma och hälsar på

image543

här firar vi Agneta som fyllde

image544

Eurovision song contest

image545

en kväll med grannarna

image546

Sara och jag tragglade på inför omtentan och det gick vägen

image547

Lotta P fyllde jämt

image548

en kväll på Elba

image549

Jag och Maria på vimmelbild från BMB

image550

Här vilas det lite efter ett krogbesök

image551

mina nya jobbarkompisar

image552

vad vare du hette nu igen?

image553

här har vi dragit till Syrianska med jobbet

image554

en kväll på ACC

image372

en föreläsning med Mia Törnblom

image555

mina två gullungar





vilken galen kväll!!!!



image556

över 1 600 tillsammans på 1,5 timme bidrog vi till

image504

några utav mina bästa vänner

image557

den bästa i mitt liv

DET BÄSTA MED 2007

klar med skolan
fått jobb
mina två resor
mina underbara grannar, vänner och jobbarkompisar
mina härliga promenader
alla bra böcker jag har läst
sommarkvällar på Föreningsgatan
min nya cykel
Två föreläsningar med Mia Törnblom
Måns Zelmerlöv :-)
partykvällar och softarkvällar
"vissa möten ;-"




Kommentarer
Postat av: Sonia

Jättekul att läsa och se på fina bilder.

Kram!

2008-01-03 @ 06:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0