Mycket ska jag höra innan öronen ramlar av

När människor beskriver en som person kommer ofta samma beskrivningar som man har hört förut. Jag får ofta höra att jag är spontan, positiv och glädjespridare. Idag fick jag höra att jag är naiv och manipulativ ..... hehehehehehe, Jag ser mig inte som det men vem vet, vissa människor kanske tycker det. Nu får de tycka de om det vill MEN ge fan i och tänk så om mig :-) sen kontrade han med att jag hade väldig insikt om mitt eget beteende. Det var däremot helt ok och tycka! Men som jag brukar säga, hellre dessa egenskaper än en grå liten mus. Kan väl däremot beskriva mig som en relativt envis person, som är lite smått förvirrad ibland, en smula dominant och bestämd... hehe... Flörtig??? jo kanske lite då, men jag flörtar bara med intressanta och i mina ögon attraktiva män. Jo just jag den största egenskapen av dem alla: nyfiken i en strut på livet m m. Testa nya saker, det gillar jag! Tror jag ska skriva en lista på 101 saker som jag vill göra innan jag dör! Visserligen har betat av en del men det kommer mera....


image470

By The Way så fick jag ett mail idag :-) fejk?? klart han mailar till mig lite då och då....

Tre positiva saker idag:

1) tack Glenn o Emma för ni läser bloggen, träffade Glenn och han är en trogen läsare.

2) jag är så glad att jag har mina underbara vänner, I LOVE YOU ALL!

3) givit en julklapp till en person som förhoppningsvis vet hur man ska gå tillväga med den kontra "jag lovar vad jag håller"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0