Sex härliga sovmornar

Va skönt det ska bli och sova och slippa ställa klockan, bara softa, käka frukost gå och lägga sig och sova igen om det är så. Ta långa promenader och umgås med min älskade unge och mina härliga vänner. Jag har massor med böcker jag ska läsa. Ska ta tag i tentan i pedagogiskt ledarskap, så det blir klart någon gång. Plus alla andra bra böcker som jag vill läsa. Hyra lite filmer och bara vila. Jag är duktig på att vila och ladda batterierna. Det blir sex lediga dagar, det räcker sen jobbar jag två och är ledig fyra dagar till. Jag vill spara min semester, kanhända att jag sticker iväg till solen.

Tre positiva saker idag:

1) hörde Anna Book sjunga loss i Gallerian
2) smarrig tonfiskröra
3) nybäddat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0