söndagskvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig ;-)

fest i sikte på fredag, tomt i garderoben, aj aj aj, det är förskräckligt vill jag lova!! Vi irrade runt som små vesslor på lunchen men det var bara Anna som hittade något. Hittade en klänning på Vero Moda men aj aj aj, den var för liten, storlekarna måste ha krympt!!! Njae, vad gör jag då? jag får väl rota lite i garderoben. Jag som så gärna VILL ha en röd klänning. En röd festblåsa vore något i hästväg!!!

Men idag är jag tröttare än Tommy Salo, i o f s självförvållat. Förmodligen somnar jag innan jag ens lagt huvudet på kudden, GONATT VÄSTERÅS!!

Tre positiva saker idag:

1) nya mobiler till jobbet
2) snabbfika med kidsen och Majzan
3) åååå jag gillar verkligen spänning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0