Vem kan man lita på?

Jaha, då var det dax för personalfest, jag gillar inte och gå på fest men efter många övertalningar följde jag ändå med. Agneta och Ann-Sofie styrde upp lite förfest på arbetslinjen med lite smarrigt både dryck och ätbart. Sen kilade vi vidare till Aros kongress. Maten var mumma, men uppträdande var väl sådär. Jag vill har mer ös. Jag vill verkligen rocka arselet av mig. Schlagers går alltid hem, det  blir mycket sjungande vill jag lova! Kilade vidare till BMB och rocka arselet av mig tillsammans med lite styrdans, tänk vad alkholen gör med människor hehe..... Pratade med Marianne hon undrade om jag kunde få jobba 75 % sen resten måste jag umgås med henne. Nu har hon frågat både Yvonne och Mildred om de vill lämna tillbaka mig till Gina Tricot. Ledsen Marianne jag kommer bara in och gästspelar då och då men idag ska vi kramas på stan!


jo, den här sången säger allt :-)

http://www.youtube.com/watch?v=edcc3hopnH4


image444

vi startade upp med lite småplock

image445

Hawez tar en stänkare

image446

Köp 2 betala för 1 (special price for you my friend :-)

image447

Sabrina, Anna och Ewa värmer upp

image448

extreme makeover

image449

Yvonne, Mildred och Anna sjunger gudomligt vackert

image450

Lotta och Jessica

image451

Mildred, Barbro och Anna

image453

Jag och Johan pratar om religion!

image452

Hawez, Ewa och Milred


Tre positiva saker idag:

1) jag har fått förlängt till sista juni 2008
2) Lotta P har fått fast tjänst
3) "i de lugnaste vatten simmar de fula fiskarna"



Kommentarer
Postat av: Lotta22222

Vi är så gudomligt vackra på korten så jag kan knappt titta utan att det kommer tårar av glädje... Har du inga fler lika bedårande på mig att lägga ut så vore jag dig evigt tacksam...=)

2007-12-12 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0