Vild & Skild

Ordet RYKTE är alltid lika intressant. Stämmer ett rykte? Ligger det någon uns sanning i rykte? Späs det på mer och mer? Återigen ska människor ska leva efter normer och värderingar i samhället. Men de som startar rykten och sprider vidare både det ena och det andra är avundsjuka och vill gotta sig i det som händer. Tänk om jag skulle ta åt mig av alla jag har hört om mig själv genom åren. Fan jag lever inte för att tillfredsställa andra människor, jag vill njuta av mitt eget liv. Tyvärr är jag inte Moder Teresa eller en barmhärtig samarit. Visst gör jag misstag ibland. So what! Vad är det värsta som kan hända? Den svenska avundsjukan är som ett riktigt elakartat virus. Visst sticker det i vissa att jag lever som jag gör, i min ålder :-) hehehe... jag är på topp och jag säger som Nanne Grönvall: Skit i vad jag gör Pissenisse!!

Tre positiva saker idag:

1) myskväll med 2:an
2) äntligen lite kyligt i luften
3) äntligen helg

Kommentarer
Postat av: V

På dom bara! *grrr voff*

;)

2007-12-17 @ 10:21:48
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0