alltså va har vi för uteliv i Västerås?

Träffade upp Marie och Marianne på Å, alltid lika trevligt med tjejsnack. Sen ramla alla mina killar in och det blir fler och fler. Nu vare Stefan, Labbe, Janne, Nubbis, Robban och Håkan som slöt upp på Å. Alltid lika trevligt när de sluter upp. Fast lite sur är jag, det hade haft en annan tjej med på förfesten..... hmmm.... ok de får gå för den här gången :-) det blir trevliga diskussioner om både det ena och det andra. Vi beslöt oss för att ta en sväng till Harrys. OK, jag ber om ursäkt, jag har försökt fem gånger på Harrys men NEJ jag kan inte med stället. Det är så jävla trångt vid dansgolvet. Det känns som stället är totalt oplanerat. Sen tycker jag att det är mycke drägg där och det står jag för. Vi lever i ett fritt land och jag får säga min åsikt om jag vill. Bort med Harrys. Sen ska jag inte tjata mer om det utan i stället slutar jag att gå dit, thats it folks....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) en riktigt skön morgonpromme
2) lunch med Molly
3) en trevlig kväll med mina underbara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0