Är Västeråsare mer gnälliga än andra?

hmmm inge vidare om vi får den stämpeln... i o f s är väl inte Västerås någon världsmetropol men är det roligare i andra städer? borta bra men hemma bäst men vem vill inte byta miljö ibland. Västerås är en riktig industristad fast jag har bott här i hela mitt liv är det väl inte nå riktigt hålligång med tanke på att vi ändå är en ganska stor stad.  Men inte fan ska vi gnälla, eller hur? Fast det är tråkigt? klart vi gnäller lite men blir det något bättre? Landshövdingen vill resa någon slags staty där vi kan gnälla GOD FOR IT...  det blir ungefär som klagomuren... gå dit och klaga lite sen är det över....

Vad är samhället på väg? Nytt mord här i Västerås! En ren avrättning kan man tycka av pressens beskrivning. Jag blir verkligen mörkrädd när man slår upp tidningen och det sker mord på mord......

En horribel dag med SLUT-REA... får jag gnälla :-) jag är i alla fall helt slut i benen efter att ha stått i åtta timmar... sen har det som vanligt varit hysteriskt....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) min älskade unge har anlänt
2) tonfiskröra
3) fotbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0