Hemligheter om män.....

De fem hemligheterna för att få ett förhållande att fungera:

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet,
som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.

2. Det är viktigt hitta en man som kan få dig att skratta.

3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på och som inte
ljuger.

4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som
älskar att ha sex med dig.

5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.

Nu äre powermeet, det är lite tjusning ändå! Fan vilka läckra bilar det finns.

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) promme
2) trevlig middag på Å
3) städat o fixat


Kommentarer
Postat av: Tjabo The Man!

Hur viktigt är det egentligen med sex? Är det inte lite överskattat? Jag har nämligen aldrig haft sex och jag betvivlar att någon skulle vilja ha det med mig. Jag skulle vara glad om jag hittade någon som ville hålla mig i handen och prata lite strunt i bland.
Förlåt mig mina problem ska väl inte tynga din trevliga blogg!

2007-07-07 @ 01:24:11
URL: http://tjabotheman.blogg.se/
Postat av: Meryem

haha jag kan inte annat än skratta
MvC

2007-07-08 @ 22:55:35
URL: http://meryemvoncan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0