Hoppet är det sista som överger människan

Jag har sett solen, jag vet att den finns men den finns defintivt inte här i Västerås. Den finns i Grekland, det har jag sett med egna ögon och visa msn fått täta rapporter från Alanya att den finns där med. Det är kallt, förbaskat kallt. När det är dåligt väder då rullar pengarna. SÅ nu håller jag båda tummarna att solen snart tittar fram. Vi svenskar behöver sol. Jag kollar lite resor då och då. Nu är de dyra som attan. Det är bara att försöka aktivera sig när solen inte skiner. Kanske städa vinden? Fantastiskt roligt....

Jobbade idag, det var inte trängsel precis.

image212

Grattis Marianne som fyller år idag (hur mycket? har ingen aning :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) promme med Marianne
2) sovmorgon
3) frostat av frysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0