jag är helt såld - och inte skäms jag heller :-)

Väcktes av telefonen 07.45, Marie undrade varför jag inte var vaken, jag var i VLT sa hon... och det var jag... på solsidan... tusen tack Therese för dina fina ord. När jag kom till Gina idag satt jag i "gladboken" där hade de skrivit att jag även var deras lilla solstråle. Therese sa så här till mig: DU bli inte arg nu men jag tycker du är lite lik Carolina Gynning!!! Hon är snygg som fan, den likheten tackar jag för :-) hehe...

image414


Den här kvällen hade jag väntat på kunde tyvärr inte befinna mig på allsång på Skansen ikväll. Det var ett tag sen jag såg  honom :-) jag är HELT såld och jag skäms inte ett dugg... Han är Guds gåva till kvinnan: Måns Zelmerlöv!!!


image203

image204
image205

Kan man bli annat en såld?????

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) Lotta Kajving på solsidan :-)
2) Måns Zelmerlöv, I LIKE HIM
3) lik Carolina Gynning????


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0