Kläder har stor betydelse för individen

Jag blir galen... nu har jag inte jobbat på några dagar och i butiken finns det nyhet efter nyhet. Höstkläderna börjar ta fart, visst är det förskräckligt men det kommer fina höstfärger. Vinrött, "lingon-mjölk-rosa", petrolgrön m m. Dessa färger hör till mina favoriter. Jag handlade i alla fall ingenting idag men när man jobbar som jag gör, är man sugen hela tiden på att handla. Visst har kläderna en stor betydelse! Välklädda kvinnor, tjejer, killar och män. Stilrent utan att det är hysteriskt, genomtänkt och matchat. Det är härligt och se människor vara måna om sitt yttre. Kläderna behöver inte kosta en förmögenhet. Det gäller bara att tänka på hur man klär sig och ha självinsikt. Inte fasen sätter jag på mig toppar som man knyter under bysten då ser jag ut som en gräddbakelse.....

image213

säg har ni erat glada barnasinne kvar? det har i alla fall jag :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) promme
2) godispåsen
3) Tina har fått nytt jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0