Nu vill jag blir kär!!!!!!!!!!!!!

Någon som vet en lämplig kandidat? Vart ska man hitta drömprinsen? Internet? Bekanskapskretsen? Krogen? Knappast på jobbet då vi bara har kvinnliga kunder! Sen är det faktiskt så ju äldre man blir desto mer kräsen blir man. Visst är det underligt? Jag är inte med på marknaden nu som man var när man var yngre. Men det går inte bara att ta någon! Sen det där med att vara en barmhärtig samarit! Nej tack, det skippar jag oxå. Vart finns alla män? är det någon som har en lämplig kandidat hör gärna av er :-)

Så här skulle önskemålet se ut:

Stabil man runt 40, ödmjuk, passionerad, äventyrlig, spontan, ha humor, gärna över 180 cm, sportintresserad, inte alltför överviktigt, händig m m...

FINNS HAN??????????????????????????????

När jag irrade runt och letade efter min cykel idag så träffade jag Bosse på HM. Han sa att jag var riktigt läcker men förstod inte hur jag kunde vara singel!!! TACK snälla Bosse! Vi konstaterade att jag är en "ganska stark" kvinna...... förstod inte vad han menade :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) promme i regnet
2) mozzarella
3) soffan

Kommentarer
Postat av: Tove

De finns.
Fast de brukar dyka upp just som man konstaterat att man "är bäst själv" för DÅ utsrålar man den där självsäkra och goda glöden som säger "jag är jävligt bra som jag är och vill någon ha mig får de ta en kölapp" :-)
Och var? Ja där man minst anar det.....
Kram T

2007-07-25 @ 14:47:48
URL: http://ramsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0