Sommaren är faktiskt ganska kort

Ylva, jag och Molly styrde upp en storhandling på Maxi med massa smått och gott....

.... jag vill njuta av varenda sekund. VI hade en riktig slappardag i dag på gården. Det blev till att grilla med hela ligan, fullt ös med massa barn. Solen tittade fram lite då och då. Vi var ganska överens om att vi trivdes fint som fanken. Sen kom regnet då satte vi oss under tak och tittade på regnet, diskuterade litegrann förstås :-)

Det blev inga bilder idag för jag hade glömt att sätta i minneskortet hehehe... det går inte och ha allt i huvet vill jag lova....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) tummen fixad
2) grillning på gården
3) massa god mat i kylen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0