What a lovely day!!!!!

Vaknade tidigt och var törstig som fan... kollade ut SOL!!!!!!!!!!!!!!!! trodde först det var ett skämt men icke... somnade om och vaknade av Maries sms.. vi drog ut till Frösåker, det var riktigt härligt knappt en människa på hela dagen. Det var en trevlig dag med massa babbel om livets alla gåtor....lite diskussioner om killar oxå.. förstås

jag gillar Markoolio, har alltid gjort, han verkar vara så himla jordnära! Sen sjunger jag för fulla muggar när jag hör "ingen sommar utan ragga" och den där "idollåten" när han häcklar lite med Idoljuryn... tänk att jag tycker sånt är roligt... GO MARKOOLIO jag gillar honom, han är enkel och gör låtar som etsar sig fast i huvet....

http://www.youtube.com/watch?v=VIRYiaBeO5o&mode=related&search=

Den här dagen har varit rent ut sagt A HALLELUJA MOMENT!

Grattis Cissi och Kenny som fick en son idag, vilken liten sötnos som har kommit till världen... honom vill jag snosa på :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) Frösåker
2) promme i värmen
3) sorterat alla papper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0