Den svenska avundsjukan gör sig påmind igen

Det är ingen idé att lägga energi på bittra människor men ibland gör man de. Tänk att en negativ kommentar etsar sig fast trots att man kanske har fått flera positiva? Varför väljer så många människor att bli offer och tycka synd om sig själva hela tiden? Herregud alla har väl sitt och sina problem. Men väljer man att sitta och tycka synd om sig själv och stirra in i väggen. Ja då är det deras val men jag väljer bort det. Visst tycker jag också att livet är trist ibland men då har jag alltid ett val. Att vända det negativa till det positiva. Pröva vetja :-) . När det gäller kärlek, vem vill inte träffa drömprinsen i sitt liv, det vill väl alla förhoppningsvis. Under tiden behöver man se till att ens liv  är energifyllt. Vill jag umgås med yngre killar är de fel och umgås jag med äldre killar är de fel.... HERREGUD vad folk har lite och göra. Varför lägga energi på sånt!!! Tror folk att de har rätt att lägga sig i hur man lever? Jag älskar unga och äldre män och de står jag för. Jag trivs i deras sällskap, jag älskar och diskutera med dem. en är det väl min ensak om jag vill gå vidare.... så idag kan jag säga: I LOVE MEN :-)

Svenskar är de ett roligt släkte, eller????


Tack Tommy för ditt fina inlägg, det värmer!!!!

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) skön slappardag
2) siesta
3) promme

Kommentarer
Postat av: Vonny!

Håller fullständigt med dig om att du får tycka om unga, gamla, äldre, fula, snygga män om du vill. Jag brukar tänka att de människor som alltid ska tycka o tänka om andras liv, dom har det inte så bra i sitt eget liv, så dom måste hitta fel hos andra istället för att ta tag i sitt eget liv.
Ha det bra!

2007-06-25 @ 15:50:42
URL: http://kloker.blogg.se
Postat av: Vonny!

Jag brukar tänka att människor som alltid ska tycka o tänka om andra inte har det så bra i sina egna liv. Då är det lättare att tycka o tänka om andra, så slipper de ta tag i sitt eget liv.
Klart du får tycka om vilka män du vill.

2007-06-25 @ 16:13:05
URL: http://kloker.blogg.se
Postat av: Vonny!

Ursäkta, blev något knas med min dator när jag skickade kommentaren, så jag trodde inte att det blev något första gången. Så därför fick du två kommentare. Förlåt!

2007-06-25 @ 16:14:29
URL: http://kloker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0