Finns de nå mer att säga, säg finns det något mer....

jag är väl ingen ängel, jag förnekar inte de....

Pluggat idag me, vi bet ihop, slutet är nära. Det känns som man börja varva ner och då kommer tröttheten och den kommer rejält. Hann med och sola några timmar sen var det dax för Tinas fest. Det var en jättetrevlig fest, välordnat, mycke sång och skratt. Marianne och jag körde karaeoke med Orup:s "då står pojkarna på rad" inför ett 50 tal personer. Jag var nykter :-). sen tackade jag för mig MÅSTE verkligen sova.

image153

"å när hon går förbi står pojkarna på rad"

image154

Idol 2008??????

image155

Här sjunger tjejerna på finska

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) tusen tack Tina för en jättetrevlig fest
2) pluggat flitigt och effektivt
3) solat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0