Tur att mina killar finns

Jaha, var på vlt o gjorde en liten smärre intervju, den var smärtfri... fick en liten brun t-shirt som jag ska ha på mig dagligen... hon ställde frågor om mig och de mailet Therese skickat in..jag fick svara på bäåde det ena och det andra... det blev i alla fall en brun t-shirt...

sen vare de iväg o jobba... hem till L med mina killar... de var trevligt... mina killar sköter om mig och tar hand om mig...vi tog en sväng till Å... de ´var sådär ... vidare till harrys.. sen gick jag och L till bmb, där vare drag HOLY MACARONI... träffade en gammal bekant men NEJ TACK....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) var på vlt o blev fotad
2) trevlig kväll med mina killar
3) Cara Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0