Är huvudet dumt får kroppen lida

Det var inget HALLLUJA MOMENT och vakna upp naken i buskarna i morse...... hahahaha, skoja bara! Ipren är en fiffig tablett som hjälper till mot bakfylla. Vin och sprit är ingen bra blandning men ibland går man ut stenhårt och skiter i konsekvenserna. Kan vara för att Agneta följde med ut igår. Tänkte att vi två skulle höja medelåldern på "la luna azul". Vi måste gå ut oftare, sweetheart, men inte dricka lika mycket! Lite ledsen blev jag när jag inte fick höra Cara Mia i schlagerbaren.... tårarna rann för mina kinder. Nu börjar Nettan och Paola och tralla på den. Den är grym *asg*. Småttingarna tycker jag är en mycket sjuk människa, undrar vad de syftar på???????????????

Söndag är en bra dag för shopping, knappt en kotte i hela stan. Jag passade på att besöka Twilfit, fick experthjälp , det var bara jag i hela butiken. Bikini är ingen lätt grej att hitta. Det gäller att slå till medans det finns storlekar kvar. Efter att ha provat åtta stycken hittade jag äntligen en, den satt som ett smäck.... Fan killar kan bara dra på sig ett par badshorts och se lyckliga ut på sommaren medans vi ska ha den där förbannade överdelen på oss. Den ska sitta jävligt bra oxå. Men jag köpte bikinin efter ett noga övervägande om jag skulle ha våtdräkt i sommar i stället. Men vafan jag kan ligga i vassen, det gjorde Moses. För lägger jag mig på beachen så kommer väl Greenpeace med helikopter och hämtar mig, för valar ska vara i Östersjön och inte på Framnäs, Skultuna eller Lögis. GUD vad jag längtar till sommaren. Snart är den här. Jag som är en soldyrkare i allra högsta grad. Tar nog en vecka med min älskade unge någonstans medans hon fortfarande vill åka med sin mamma. Nu måste jag kolla om det finns några restresor.

Puss och GUD vare med er! HALLELUJA

image21
Karpathos förra sommaren

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) hittat bikini
2) ipren
3) en ljus kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0