Att åldras med värdighet - hur ska det gå till?

Uj, uj, uj kändes som ett tåg hade kört över mig imorse. Jag som alltid är så morgonpigg men idag var det segare än segast! Hur som helst så kilade jag iväg till skolan. Idag var jag först i hela bibblan, det har nog aldrig hänt. Sen kom resten av småttingarna. Vi pluggade som fan i några timmar. Vi avslutade med en lunch på Max där vi smaskade i oss!

image15
Två av småttingarna: Den ena är Tommy och den andra Frida. Gissa vem som är vem?

image16
Multiple regression, f-värde, variansanalys och en massa annat skit ska vi lära oss

image17
Jag tog med mig småttingarna till Max MEN jag gillar mina småttingar, så det så :-)

Ålder är ett intressant ämne och diskutera och det kommer jag att åkerkomma till flera, flera gånger. Sprang på Boomerangflickorna på Gina Tricot! Ooops otrohet mot Boomerang? hehe.......Snälla och väluppfostrade flickor som säger till mig att jag ser fräsch ut. Hur ska man åldras med värdighet egentligen? Jag ÄLSKAR kläder men försöker verkligen att inte klä mig som en 20-åring. Det gäller att hitta en egen stil och verkligen trivas med den. Men när är man för gammal för att ha vissa kläder? Vem avgör det egentligen? Är det samhället? Dissar unga äldre, eller äldre äldre? Jag strävar efter att vara min egen stilikon för att få en matchande garderob. Men gudarna ska veta att jag är petig med färger *ruskar på huvet*. Välklädda män och kvinnor är oerhört stiligt! Alla verkar inte ha fått den gåvan att matcha (men förlåt GUD). Men det finns ändå gränser när man är i min ålder det tycker i alla fall jag. Sen är det så, tror ingen tycker det är roligt och åldras! Rynkorna kommer mer och mer, kroppen blir slappare, ska jag då stå och le i spegeln? Jo tjena..........

OJ OJ, fick lov och ta en paus. Cara Mia på tv med Måns Zelmerlöv. I LIKE HIM!!!!!!!

och du Måns angående imorgon: HÖRDE JAG SKÅL, ELLER?

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) fredagsmys ;-)
2) lunch på Max med småttingarna
3) Måns Zelmerlöv på TV



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0