En dag med många härliga skratt

Jag har varit i e-tuna på föreläsning med småttingarna. Föreläsningen var givande, sen är det väl bara att hålla tummen för att uppgiften gick bra. Småttingarna satt och diskuterade vem som skulle ta hand om mig nästa vecka. Jag råkade höra att det är pengar inblandade. T skulle betala F om hon tog hand om mig nästa vecka.....

Irrade runt som en liten iller på stan, dyrt blev det....... kunde inte låta bli, köpte Melodifestivalen 2007 alla bidrag, har sjungit hela kvällen. Förresten håller jag på Måns Zelmerlöv, hans låt är en riktig schlagerdänga... vissa låtar år kassa. Varje år tänker jag: Varför ställde jag inte upp? jag har i alla fall sångröst och riktiga moves (ungefär som Shakira).

Jag pratade med Leo i telefon idag, han kallar mig för "Otta Ajving", han är gullig den där ungen, häromdagen hade han varit ute på stan med sin farmor, han hade tryckt på knappen vid övergångsstället, sen la han sig på övergångsstället HEPP HEPP, är det bara barn som får göra så????

Tre positiva ting som hänt idag:
1) trevlig lunch med Lotta P
2) skrattat så jag nästan fått kramp i magen
3) energifylld dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0