Hörde jag skål, eller?

Jamen visst är det najs och få trevliga telefonsamtal! Idag ringde Jörgen och han var helt övertygad om att ikväll är kvällen då jag kommer träffa min drömprins!! Det ska Jörgen ha en stor eloge för att han tror det. Nåväl jag höll naturligtvis inte med honom. Herregud, det finns väl inget intressant i den här stan. Alla intressanta män är upptagna.

Ilade iväg ner på stan och köpte mig ett par fina gröna skor, Vagabond hos Nelli på Ryns.  Sen intill bastun på Gina Tricot. Varmt som fan och MASSOR av folk förstås. Kul att Lena Forsberg dök upp. Hon har varit ett halvår i Brasilien och bor numera i Turkiet. Lika glad som vanligt!

Iväg och firade Måns på hans 25-årsdag, tacos är alltid rätt. Jävlar vilket gott vin Sjävklart kunde vi höra SKÅL under kvällen, tror fan vi skålade var femte minut  hehehe. Tack för en trevlig kväll Måns!


image18
Födelsedagsbarnet och hans egna lilla bambinalle :-)

image19
sen dök Jörgen upp på Bill o Bob

image20
Mötte upp tjejerna på torget, sen vidare till den blåa månen

Sen avslutades kvällen på BMB. Varför blev jag inte bjuden på VSK bandyfest undrar jag :-). Hade ett långt samtal med B ..... ÄNTLIGEN ..... det var utredning på hög nivå. Bra där!!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) Måns 25-års fest
2) utredning med B :-)
3) mina nya äppelgröna skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0