Vänner är en gudagåva!

Söndag morgon, segt!! Ville inte gå upp och när jag väl är uppe, då har det kommit snö :-( Visserligen är det bara att räkna med i mars! Ner till Gina och jobbade ett par timmar. Dammigt, dammigt, dammigt! Stora dammtussar under ställen och borden, jag och Miyoung agerade som städpatrull idag. Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om en butik som säljer som Gina. Plocklistan upp, alla varor larmas därefter viks eller galgas dessa. Efter tre tre timmar var varorna på plats i butiken.

Städning!!! jag tänker anställa en städhjälp, för idag fick jag tokspel här hemma. Det känns som det enda jag gör när jag är ledig är städar, diskar, tvättar. Jag VILL I ALLA FALL ha en städhjälp så det så. Jag ska räkna ut hur många timmar per vecka jag ägner mig åt det. Tiden är så dyrbar nu för tiden. Molly städar inte så gärna, då jag blir jag arg som ett bi. Det gäller att styra barnen i tid innan det är för sent.

Nu fortsätter städningen: Oooooo, vad en liten gumma kan gno!!

Några skräpmail, men ett upplyftande mail av Tina i Falun. Tusen tack för nomineringen! Blir det en Oscar tro ?
Kolla länken nedan!


http://www.amelia.se/bildtavling/bilder/index.xml?id=1940&start=0&key-word


image4
Jag håller på och städar, samtidigt som jag gestikulerar!

image5
Varorna ska larmas!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) nomineringen
2) Molly glimtade till med städningen
3) mina trevliga grannar börjar titta fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0