Ålder hit och dit - bullshit

Idag hade Marie och jag ett telefonsamtal om åldern. Är det så att vi börjar känna oss gamla eller beror det på den förbannade åldersfixeringen här i Sverige? Vissa har synpunkter på att man inte få gå på krogen i vår ålder. Får absolut INTE träffa någon yngre kille. I samhället ska man formas och inte sticka ut. Det är enligt mig BULLSHIT. Jag njuter av livet, jag tänker på krogen, jag får träffa vem jag vill. HERREGUD vad vissa människor är patetiska som bryr sig så mycket. Förmodligen har de inget eget liv. Då passas det på att snackas lite skit. Sen när man träffar personerna är de hur trevliga som helst  och när man går därifrån så kommer dolkstöten. Jag mår FANTASTISKT bra av att njuta av livet. Sunda tankar och åsikter ger positiv energi. Jag är mitt i livet och min livserfarenhet ger mig många bra perspektiv på hur jag vill leva resten av mitt liv. JÄKLAR vad djupt det här blev men ni som känner mig vet att jag även har en djup sida.

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) fina naglar
2)  lurre med Frida, Tommy, Mona och födelsedagsbarnet Lotta P som fyllde 30
3) en jättelång promenad

Kommentarer
Postat av: Vonny!

Håller helt med dig. Lev livet och strunta i vad andra tycker.

2007-05-22 @ 10:32:34
URL: http://kloker.blogg.se
Postat av: annica

Lotta, var är det du fixar dina naglar nu igen?? Jag e grymt sugen på att fixa igen :) Ha det gott!!

2007-05-24 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0