Aldrig får man vara i fré :-)

Jobbat o slitit, varmt i butiken och kallt ute.

Fest på Elba: Disco Disco
Kallt så innåt helvete, vafan är sommaren ??????



image137

Marie, Nelli och Mille på väg ut till Elba

image138

Leffe och Jonny

image139

Österberg och Sjöberg

image140

Marie och jag fryser som fan

image141

Leffe och jag (aldrig får man vara i fred :-)

image142

Jocke och jag

image143

Janne, jag och Nubbis (grabbarna kunde inte låta bli mig .........)

image144

Nubbis och Tjorven

image145

Ante o Lena hade inte tid o prata, de skulle upp och köra någon nakendans på scen

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) grabbar :-)
2) träffat trevliga människor
3) att jag fick åka hem med båten, jag höll på och frysa ihjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0