Det är mycket snack och liten verkstad!!!

Jag är trött, jag är såååå himla trött. Jag vill sova mer än vanligt! Det är mycket nu, läser 30 p, jobbar för jag får ingen lön i juni sen har jag min unge. Det kostar och ligga på topp. Är det så att jag aldrig lär mig eller? Men vafan ska jag göra då? Det är mycket att hålla reda på i huvet nu. Nu börjar jag glömma saker då är jag utarbetad. Vem orkar festa nu mitt upp i sluttampen. Jag vill bara kolla på bra filmer och ligga i soffan. Hämta krafter genom sömn och promenader. Jag längtar verkligen till semester och SOL!!!

Sist men inte minst kan inte folk agera istället för att snacka om att det ska hända något!

Jag fick en utmaning av cyperspunken, här kommer mina men jag har inte skickat vidare!!!!

Sex underliga/egendomliga saker om mig själv:

1) jag sover lika mycket som ett spädbarn mina kompisar vill inte ringa efter Bollibompa
2) jag kan få så många saker uträttade på en dag att vissa skulle få en hjärtinfarkt
3) jag är fruktansvärt dålig på att hålla reda på mina nycklar GUD vad jag har letat i mina dagar (tappade bort min cykelnyckel igår)
4) jag ÄLSKAR coca-cola, inte så att jag dricker 1,5 liter om dagen, men jag känner suget (tänk att vissa ska lägga sig i hur mycket jag dricker)
5) jag har tre kuddar i min säng, jag ska skaffa tre kuddar till, jag älskar och sova med massor av kuddar
6)  jag har badat i Svartån vid fontänen

Tre postitiva ting som har hänt idag:

1) tacokväll
2) promme
3) Grey´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0