Går det att göra en utökning på dyngnens timmar?

Oooo my god, what a day. Vi håller på med en fältstudie i juridiken samtidigt som vi håller på med c-uppsatsen. Pluggade flitigt idag. Iväg till arbetsförmedlingen och kollade upp hur det ser ut när jag är klar med utbildningen. Kilade vidare till Gina Tricot och skrev upp lite tider för att jobba. Iväg hem , sen ut på promme ca en timme. Hjälpte Molly med läxorna. Lagade lite mat. Skrev in min CV på arbetsförmedlingen, det går inte att kopiera in den... Annars har det inte hänt något speciellt idag.....

Tack Maria för hjälpen!

Imorgon drar Molly och jag till Stockholm och agerar som publik i Talangjakten 2007

Nu ska jag kasta mig i säng..... Sweet dreams folks

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) studerat flitigt
2) besök på arbetsförmedlingen
3) promme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0