Helgen sa bara SVISCH!

Jag kan fortfarande inte smälta att det gick så dåligt för Sverige. TRASH är vad det är! Idag bestämde vi oss att vi skulle bojkotta och spela schlager på Gina, det var sott musik som gällde! Btw så kan schlagerbaren slänga sig i väggen. här rockas det fett.  Kunderna är extra priviligerade för vi sjunger för kunderna. Fick t o m höra av en kund att sjöng bra. Framför allt när det spelas Cara Cara Mia, Cara Cara Mia. Men det var bara idag vi var trötta på schlagers, det går över som det mesta brukar göra!

OK, sen Ginas modell hon är så snygg att man blir förbannad. Hon kan SÄKERT sjunga oxå!!!!

image97
Twisted sisters jobbade och slet idag :-)

image98
Snyggaste klänningen på Gina!

image99
Undrar varför jag blundar på varje kort nuförtiden? Yngst och äldst på Gina

När ska värmen komma? Det är så förbannat kallt. Jag längtar efter varma sommarkvällar: Sola på dagarna och grilla på kvällarna. I o f s går det att leva på grekisk sallad och tzatsiki. Till efterrätt jordgubbar, kiwi och banan, strö över vit choklad, in i ugnen, serveras med gammaldags vanilj. I LIKE

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) semesterlönen som jag har glömt bort
2) lövbiff med Cantadou
3) myskväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0